Libster Award

Znalezione obrazy dla zapytania liebster award

Bardzo dziękuję Going Merry oraz Evilx za nominacje. Cieszę się, że mimo zakończenia Białych Wróbli, ktoś jeszcze je czyta.+D Swoją drogą zastanawiam się nad kontynuacją historii Arlety, dlatego stworzyłam ankietę. Wyraźcie w niej swoje zdanie lub napiszcie do mnie, jeśli chodzi o drugą cześć Wróbli. 
 Ale, ale... teraz czas na odpowiedzi: 



 #1 


1.      Jakie książki najbardziej lubisz?
Takie które nie są jedną wielką masą, kolejną wersją „Zmierzchu”, czy innych tego typu książek. Lubię te, w których autor kreuje świat na własnych zasadach i nie podporządkowuje się woli czytelników.

2.      Twój ulubiony owoc i warzywo?
Owoce lubię wszystkie, najbardziej czereśnie. A jeśli chodzi o warzywa, to nie lubię tylko brukselki, bobu, papryki i buraków.

3.      O czym teraz myślisz?
O tym jak mało wakacji zostało L

4.      Wymarzony kraj do zwiedzenia? Uzasadnij.
W każdym kraju jest coś fascynującego, ale żeby zwiedzać tak żeby było co zwiedzać, to Egipt. Małe dziewczynki chcą być księżniczkami, nauczycielkami albo weterynarzami. Ja chciałam być egiptologiem!

5.      Co Ci się kojarzy z kolorem czerwonym?
Najpierw jabłko. Później szminka. Później płachta na byka i dalej się już nie zagłębiam…

6.      Masz w posiadaniu lampę dżinna. Jakie są Twoje trzy życzenia?
Żeby nie było na świecie chorób, wojny i żebym mogła jeść ile chcę i nie tyć^^.

7.      Którą porę roku lubisz najbardziej? Uzasadnij.
Wiosna, bo nie jest ani za ciepło ani za zimno i są moje urodziny.

8.      Harry Potter czy Zmierzch?
No proszę cię, co to w ogóle za pytanie?! (Wychowałam się na Harrym!)

9.      Czy prowadzenie bloga Cię satysfakcjonuje?
W jakiejś tam części tak, ale chyba wolę Wattpada. Bez urazy +D

10.  Wierzysz w duchy?
Przykro mi. Nie.

11. Zostajesz więźniem w supermarkecie na całą noc, bez kamer i ochrony - co robisz?
 Jeśli są terroryści, to wciskam się w najciemniejszy kąt i próbuję wytrwać, aż mnie odbiją ci z policji, a jeśli jestem zupełnie samotna i opuszczona to idę do działu słodyczy i jem tak dużo kwaśnych żelków aż chce mi się wymiotować.^^

#2 

 
1)      Gdzie byłeś 3 godziny temu?
Na imprezie u znajomej. Po prostu chcę spać…

2) Czy kiedykolwiek zjadlaś kredke?.
Hmm, może jak byłam mała? Nie pamiętam.

3) Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego?
Nie. Ściany ograniczają trochę moje pole widzenia.

4) Czy masz na sobie skarpetki?
Nie.  Za ciepło na skarpetki, a moje stopy i tak są wiecznie niedotlenione i nic na świecie ich nie rozgrzeje. Nic.

5) Czy byłeś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni?
Byłam na Papierowych Miastach. Nie lubię Margo, ale kurcze czarni Mikołajowie: GE- NIAL-NE! Ten kto oglądał, wie o czym mówię+D.

6) Czy jest Ci gorąco?
Szorty + krótka koszulka= komfort życia

7) Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia?
Hehehehe (U know what I mean?- mrugam porozumiewawczo) Nie no, żartuję oczywiście. Woda cytrynowa.

8) Co ostatnio jadłaś?
Tosty.

9) Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili?
W górach, tak sądzę. Wspinałam się dzielnie, gubiąc kalorie.

10) Kim był ostatni gość w Twoim domu?
Nie pamiętam. To raczej ja przychodzę do kogoś.

11) Czy tesknisz za kimś teraz?
Może trochę za „ziomkami” z obozu. 


Moje pytania: 
1. Boisz się ognia? 
2. Kiedy ostatni raz byłaś w kinie? 
3. Jesz mięso? 
4. Gdybyś wykopała tajemniczą skrzynię, co chciałabyś w niej znaleźć? 
5. Jaki fikcyjny bohater mógłby być twoim chłopakiem? 
6. Chcesz iść na studia (jeśli już jesteś, czy sądzisz, że dobrze zrobiłaś)? 
7. Wymarzona praca? (bez żadnych ale, gdybyś mogła robić w życiu coś, co naprawdę chcesz) 
8. Masz konto na Wattpadzie? 

A teraz moje nominacje: 








Komentarze

  1. Witaj! Pięknie dziękuję za nominację :)
    Odpowiedzi na Twoje pytania znajdują się na moim blogu informacyjnym Legendy Verionu w zakładce LBA.
    Pozdrawiam serdecznie,

    Valakiria

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację (już drugi raz w tym tygodniu, jej!). Czy odpowiem? Brakuje mi czasu na pisanie, a co dopiero puszczanie dalej LBA, więc, przykro to mówić, szczerze wątpię. Cóż zrobić.
    Niemniej jeszcze raz baaardzooo dziękuję :).

    Nie masz ochoty wziąć udziału w konkursie, hm?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Epilog

Tytanidy Światła i Ciemności

GDZIE WRÓBLE?