Liebster Award


 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhd_th3ugZcxTblWtocjonVGTOrXs-tbLYAphkJDUwDrf-xUrXb8366rkuebJadmIP68c2SpiD01OswS19Vgg__goHcNvHXAdS2ZIsNrcrG1_jzR9qHAmsZlsb_l-HlMAF-XwPHZl6tUlU/s1600/liebster+awards.png 












    "Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował." 


Zostałam dwukrotnie nominowana do Liebster Award, za co serdecznie dziękuję.Taka nominacja mocno motywuje do działania, więc cieszę się, że coś takiego istnieje! Jest dowodem na to, że ktoś mnie czyta i to co, i jak piszę się podoba. +D 

Pytania od  Deathbringer: 


1.Ulubiony przedmiot w szkole?  
Kiedyś zajęcia artystyczne, ale kiedy je zaliczyłam i już ich nie mam, to myślę, że mogę skłonić się ku polskiemu, angielskiemu i francuskiemu oraz okresowo matematyce.

2. Ulubiona książka?
Aktualnie wielbię na klęczkach Tess Gerritsen. Geniusz nie pisarka-polecam wszystkie jej  thrillery.

3. Jakiego gatunku blogów/opowiadań/fanficów nienawidzisz?
Depczę wszystkie banały. Ludzie piszą opowiadania o jednej fabule, na podobnej zasadzie, tak jak Amerykanie tworzą kolejne „Starcia Tytanów”. Tacy autorzy wiedzą, że wałkują w kółko ten sam schemat, ale i tak nie robią nic, by stworzyć coś indywidualnego i jedynego w swoim rodzaju. Jednym słowem: Po najmniejszej linii oporu.

4. Skąd dowiedziałaś się o bloggerze?
Moja przyjaciółka pisała opowiadanie na bloggerze, ja podłapałam i tak już zostało.

5. Co skłoniło Cię do pisania bloga?
Od zawsze ciągnęło mnie w tę stronę. Znaczy, do pisania opowiadań. Uwielbiam tworzyć nowe rzeczywistości i postaci. To daje mi wiele przyjemności i otwiera nowe możliwości. Mogę być jednocześnie w domu, siorbiąc herbatę przy kominku i z moją bohaterką, która przeżywa kolejne przygody, gdzieś pod palcami i moją klawiaturą.

6. Ulubiona potrawa?
Kocham włoską kuchnię! Zjem wszystko, wszyściutko co jest związane z tym krajem. Oprócz tego uwielbiam sałatki, najbardziej grecką. Ach, rozmarzyłam się. 

7. Czy lubisz grać na komputerze? Jeśli tak - w jakie gry?
Pady i konsole pozostawiam w zawsze chętnych rękach moich braci. Ja się nie wtrącam w te ich szyfry…

8. Skąd czerpiesz pomysły?
Muzyka. Muzyka to podstawa podstaw. Poza tym dużo śpię i otwieram swój umysł na każdy najmniejszy nawet impuls, myśl. Oprócz tego sok grejpfrutowy- on jest dobry na chandrę z czasowy zanik weny.

9. Czy jest coś, przy czym najlepiej Ci się pisze?
Oczywiście przy odpowiedniej muzyce i zamkniętych drzwiach. Na ogół dużo siedzę, dlatego najlepiej piszę mi się, po tym jak się trochę zmęczę, pobiegam, poskaczę, pohasam, jak nikt nie patrzy+D.
10. Twój ulubiony blog? (Nie obrażę się, jeśli nie będzie to mój, to
Twoje zdanie ;>).
Jestem typem, który raczej większość czasu poświęca na pisanie, a jeśli już czyta, to raczej książki- moje oczy nie wytrzymują tyle ekranu laptopa.

11. Czego się najbardziej boisz?  
Oj, wielu rzeczy. Najbardziej to chyba wysokości, ognia i... tirów. 

Pytania od Magpie: 



1. Skąd pomysł na nick?

Charlie samo w sobie mi się podoba, a Eileen wybrałam dlatego, że interesuję się kulturą celtycką, a to imię pochodzi właśnie z tej kultury i oznacza osobę przynoszącą światło. Poza tym Eileen występuje w tytule mojej ukochanej piosenki Dexys Midnight Runners - Come On Eileen.

2. Do życia podchodzisz realistycznie, pesymistycznie czy optymistycznie?
Jestem okropną pesymistką z optymistycznymi skłonnościami w razie potrzeby+D.

3. Skąd pomysł na opowiadanie?
Ciężko powiedzieć. Pomysł sam się tworzy w mojej głowie. Ja sobie, on sobie. Dopiero po jakimś czasie stwierdzam, że z tego może coś być, siadam i tworzę na poważnie.

4. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Zdecydowanie spaghetti- jedyny obiad, który potrafię sama sobie zrobić i nie zdemolować kuchni. Nieskromnie stwierdzę, że gotuję je na poziomie „mistrz”.

5. Jesteś typem domatora czy imprezowicza?
Nie wyciągniesz mnie z domu za nic w świecie, chyba że naprawdę lubię osoby, które spotkam na imprezie. Wole wąskie grono dobrych znajomych niż zatłoczone kluby czy puby.

6. Jaki jest Twój ulubiony film lub serial?
Ogólnie od paru lat wytrwale śledzę losy bohaterów z The Vampires Diries, a jeśli chodzi o filmy, to nie mam zielonego pojęcia co wybrać.

7. Czy często doszukujesz się błędów w swoich tworach?
Na okrągło. Nie jestem profesjonalną pisarką i sama siebie poprawiam o tyle o ile mogę. Poza tym wciąż staram się rozwijać, także w swoich starszych opowiadaniach nieraz dostrzegam błąd na błędzie.

8. Buty na obcasie czy płaskie? Dlaczego?
To zależy od okazji. Na co dzień preferuję wygodę. Nie ma się co szarpać. Jednak na jakieś wyjścia, obcasom mówimy stanowcze „czemu nie”!

9. Jak, według Ciebie, będzie wyglądał koniec świata?

Na pewno nie tak jak na filmach amerykańskich. Nie wiem, może nawet nie zauważymy że już był koniec świata i dopiero łaskawie poinformują nas kosmici?  

10. "Zmierzch" czy "Underworld"? 
Ze względu na bezsensowność Zmierzchu i to, że nie oglądałam Underwold- pass. 

11. Jaka książka skradła Twoje serce? 
Mumia- Tess Geritsen.  

A teraz moje nominacje: 


I pytania: 



1.      Ulubiona komedia?
2.      Pierwsza piosenka, która przychodzi Ci teraz do głowy?
3.      Jedno słowo, którym byś siebie określił/a?
4.      Książka papierowa, czy e-book? Dlaczego?
5.      Ulubiony horror?
6.      Lubisz rysować, malować, robić zdjęcia?
7.      Twój ulubiony kolor?
8.      Gdybyś miał/a wybrać na rozwidleniu dróg, poszedłbyś /poszłabyś w prawo, czy w lewo? 
9.      Lubisz matematykę?
10.  Którą cyfrę 0-10 wybierasz?
11.  Czy masz jakieś życiowe motto? Jeśli tak, to jakie?



Komentarze

  1. Siemanko, swoje odpowiedzi dodałam do mojego przedostatniego postu, mam nadzieję, że to nie problem ;) I już powoli zaczynam nadrabiać czytanie twoich rozdziałów. http://i-never-claimed-to-be-a-saint.blogspot.com/2015/02/liebster-award-w-przerwie-miedzy.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Epilog

Tytanidy Światła i Ciemności

GDZIE WRÓBLE?